Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

παθολόγοι - μέρος β'

8:00 το πρωί

Τρεις παθολόγοι συζητούν μεταξύ τους.

"Πολύ ενδιαφέρουσα η παθολογία. Περιέχει τα πάντα." Λέει η μία ειδικευόμενη.

"Ναι, εγώ έγινα παθολόγος γιατί μου άρεσε να διαβάζω πολύ. Αλλά είμαστε ένα τίποτα. Πρέπει να καταφεύγουμε στον γαστρεντερολόγο ή τον καρδιολόγο... Όταν παρουσιαστεί κάτι δύσκολο, πρέπει να ρωτάμε τον ειδικό. Δεν είμαστε εξειδικευμένοι σε τίποτα! " Απαντά η άλλη.

"Είμαστε λίγο από όλα και τελικά δεν είμαστε τίποτα", συμφωνεί ο τρίτος.

"Τώρα το κατάλαβα, που τελειώνω την ειδικότητα".

Και ξανά:

"Τι ασθενείς λες να βλέπουμε στο ιατρείο μας;"

"Με λοιμώξεις..."

"Παλιά οι παθολόγοι είχαν όλοι μια εξειδίκευση. Παθολόγος παύλα καρδιολόγος. Παθολόγος παύλα κάτι άλλο. Τώρα δε γίνεται αυτό."

"Είμαστε σα γενικοί γιατροί."

Χωρίς να το θέλω, φέρνω στο νου μου σκηνές από τον House. Εκεί οι παθολόγοι της ομάδας του κάνουν τα πάντα. Από βρογχοσκοπήσεις και γυναικολογικές εξετάσεις, μέχρι νεκροτομές και PCR. Κάνουν από υπέρηχο, μέχρι μαγνητικές τομογραφίες.

Θα μου πεις, αυτό είναι ταινία...

Fast forward μερικές ώρες αργότερα. Κάναμε μάθημα για τον διαβήτη. Φοβερό μάθημα! Πού ήσουν άνθρωπέ μου τόσο καιρό; Και γιατί κανένας άλλος δε μας είχε πει αυτά που μας είπες εσύ; Πρέπει να βρω το αρχείο Powerpoint του μαθήματος οπωσδήποτε!

1 σχόλιο:

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Η στραβά πάει ο γυαλός ή στραβά αρμενίζετε καλέ μου.