Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

εκλογή νέου Αρχιεπισκόπου


Η Αθήνα απέκτησε καινούριο Αρχιεπίσκοπο. Μακάρι να ζήσει πολλά χρόνια και να υπηρετήσει τις πραγματικές ανάγκες της εκκλησίας.

Αυτή τη στιγμή, η Εκκλησία της Ελλάδος χρειάζεται, κατά τη γνώμη μου, τρία πράγματα:

Πνευματικότητα

Συνοδικότητα

Μαρτυρία

Ταυτόχρονα, πρέπει να απαλλαγεί από τρία πράγματα:

Εθνικισμό

Ηθικισμό

Κοσμικότητα

Δηλαδή, περιμένω από την εκκλησία να λειτουργήσει ως εκκλησία, συνοδικά, δημοκρατικά, και να δώσει στον κόσμο το μήνυμα του Χριστού. Η Ορθόδοξη παράδοση έχει πλούτη τα οποία όμως δεν φτάνουν στην πλειοψηφία του κόσμου. Αυτό πρέπει να αλλάξει.

Έναν παπά που να μου μιλάει για το έθνος τι να τον κάνω; Έναν παπά που να μου λέει "μην" και "πρέπει", τι να τον κάνω; Έναν παπά που να μου χαϊδεύει τα αυτιά και να μου λέει πως είμαι μια χαρά, τι να τον κάνω;

Χρειάζεται αλλαγή, η οποία μπορεί να έρθει από έναν γόνιμο διάλογο με τις ρίζες μας. Ας ελπίσουμε τα πράγματα να πάνε προς αυτή την κατεύθυνση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: