Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

Προαιρετική vs Κανονική Εξεταστική Παθολογίας

Τελικά και όσες υπογραφές-παρουσίες έβαλαν τα παιδιά την Πέμπτη, είχαν διαγραφεί μαζί με τα κενά των απουσιών.

Σήμερα το πρωί έγινε ένα μικρό μπέρδεμα: αρχικά δόθηκε η εντύπωση ότι δε θα γίνονταν τα μαθήματα, τελικά μπήκαμε κανονικά στους θαλάμους.

Κατά τα άλλα, σκέφτομαι αν πρέπει να δώσω Παθολογία τώρα, στην προαιρετική, ή καλύτερα να περιμένω την κανονική εξεταστική του Ιανουαρίου...

Πριν από λίγο καιρό έδωσα Αιματολογία και νομίζω πως μου έκανε αρκετό καλό. Κατάλαβα ένα σωρό πράγματα και σκέφομαι πως αφού με βοήθησε τόσο, ίσως θα ήταν καλύτερα να δώσω Παθολογία αφού θα έχω διαβάσει και δώσει Ενδοκρινολογία και Ηλεκτροκαρδιογράφημα, για να έχω εμβαθύνει περισσότερο με αυτόν τον τρόπο στην Παθολογία.

Βλακεία μου που δεν είχα πάρει επιλογής και τη Ρευματολογία... Αλλά μπορεί να παρακολουθήσω μερικά μαθήματα και χωρίς να την έχω διαλέξει.

Νομίζω πως μάλλον θα ακολουθήσω τους δικούς μου ρυθμούς και δε θα αγχωθώ να τη δώσω στην προαιρετική. Όχι πως δε θα την περάσω. Αλλά έχω διαπιστώσει πως με τους δικούς μου ρυθμούς αποδίδω καλύτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: