Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Back online!

Μετά από ένα χρήσιμο detox από το internet, είμαι και πάλι online. Γυρνώντας από μια εφημερία στο Παίδων (θα τα πούμε σιγά σιγά) διαπίστωσα ότι το νέο μου wi-fi router έβρισκε γραμμή dsl. Ο ΟΤΕ είχε μετατρέψει τη νέα γραμμή και εγώ ήμουν πάλι online.

Αφού απάντησα ατέλειωτα quiz στο facebook, είπα να κάνω και ένα post στο blog για να ανακοινώσω την επαναλειτουργία του e-ημερολογίου. Από αύριο και πάλι μαζί, με ένα σωρό ενδιαφέρουσες (;) λεπτομέρειες από τη ζωή ενός εκτοετή φοιτητή στην Ιατρική της Αθήνας. Στη νέα αυτή περίοδο του blog θα μας συνοδεύουν μωράκια που σε κοιτάνε με κάτι μάτια...



(Το παραπάνω κουκλί είναι ενός Έλληνα blogger που βρήκα τυχαία στο google images.)

2 σχόλια:

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

…και το όνομα αυτού του μικρού: Αλέξανδρος.
Το παιδί μου βγαίνει τσάρκες και σε άλλα blogs… απρόσμενο. Κι εγώ άλλα έψαχνα και πέτυχα το συγκεκριμένο post.
Ευχαριστούμε για την διαφημιστική προώθηση!

Andreas είπε...

:D