Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Rainbow? Yeah, right!


Έχω ξαναγράψει για την κακή εξυπηρέτηση που προσφέρει η Rainbow στους χρήστες hardware και software της Apple. Το καλοκαίρι είχε χαλάσει το ροδάκι του ποντικιού μου. Τους παίρνω τηλέφωνο, μου λένε φέρτε το από εδώ. Το εδώ είναι στον Νέο Κόσμο (ευτυχώς, κοντά στο μετρό!). Βέβαια, μια κουβέντα είναι να το φέρω, γιατί είναι ανοιχτοί μόνο ώρες γραφείου, και ώρες γραφείου ο πολιτισμένος κόσμος είναι στη δουλειά του, ή, όπως εγώ, στη σχολή του.

Τέλος πάντων, το πηγαίνω και περιμένω να το αντικαταστήσουν άμεσα. Ένα ποντίκι είναι, δε θέλει ιδιαίτερη επιστήμη για να το αλλάξουν αμέσως. Θα σας πάρουμε τηλέφωνο λέει σε μερικές μέρες. Μερικές μέρες; Τους λέω. Πάτε καλά; Τι θα κάνω έναν υπολογιστή χωρίς ποντίκι για μερικές μέρες; Είναι ποτέ δυνατόν να μην μπορώ εγώ να κάνω τη δουλειά μου επειδή εσείς δε μου δίνετε νέο ποντίκι αμέσως; Εξάλλου, εσείς φταίτε που τα ποντίκια σας είναι ελαττωματικά, δε φταίω εγώ. Σε μια δυο μέρες με πήραν τηλέφωνο. Ξαναπήγα, και πήρα ένα καινούριο ποντίκι.

Καταλαβαίνετε την έκπληξή μου όταν πριν από λίγο καιρό ξαναχάλασε το ροδάκι. Πάλι η ίδια διαδικασία. Ξανά να ξενιτεύομαι για Αμερική (Νέος Κόσμος γαρ!). Αυτή τη φορά όμως δεν έβαλα τις φωνές. Λέω, εντάξει, θα μου το αντικαταστήσουν σε μια δυο μέρες, όπως την άλλη φορά. Αμ δε! Το έδωσα τη Δευτέρα που μας πέρασε, και ακόμα να με πάρουν τηλέφωνο. Αυτό σημαίνει πως την προηγούμενη φορά δεν έτυχα της standard εξυπηρέτησης πελατών, όπως νόμιζα, αλλά όλα οφείλονταν στις φωνές. Και να φανταστείς πως ένιωθα και τύψεις που τους είχα βάλει τις φωνές!

We want better support!

Δεν υπάρχουν σχόλια: