Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Έκλεισα καρτέλα!



Αφού περάστηκαν όλα μου τα μαθήματα στη Γραμματεία, κλείσαμε την καρτέλα σήμερα και ετοιμαζόμαστε για το πτυχίο. Έσκισαν και το πάσο μου, ενώ το τρίπτυχο έγινε... μονόπτυχο!

Μας δώσανε και ένα φυλλάδιο με τον όρκο του Ιπποκράτη και είμαστε έτοιμοι για να ορκιστούμε. Μου φαίνεται κάπως παράξενο που δε θα έχω μαθήματα του χρόνου, αλλά όπως είπε και μια συμφοιτήτριά μου καλό είναι ένας κύκλος να κλείνει και ένας άλλος κύκλος να ανοίγει!

Μια γενική απογοήτευση υπήρχε σήμερα στα παιδιά, για το θέμα των αναμονών. Βλέπεις, στον υπόλοιπο κόσμο μόλις τελειώνεις την ιατρική, πιάνεις δουλειά σε νοσοκομείο για να κάνεις την ειδικότητά σου. Εδώ, γραφόμαστε σε λίστες που έχουν χαρακτήρα επετηρίδας, και χρειάζεται μερικά χρόνια πριν ξεκινήσεις την ειδικότητα. Αλλά αυτό δεν είναι όλο. Επειδή οι πιο πολλές ειδικότητες έχουν μέρη (π.χ. 2 χρόνια παθολογία και 4 καρδιολογία, για την ειδικότητα της καρδιολογίας), έχεις και άλλη αναμονή για το δεύτερο μέρος.

Η κατάσταση είναι απογοητευτική. Και δε φαίνεται να υπάρχει πιθανότητα αλλαγής αυτού του παράλογου συστήματος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: